Selectietraject Woonmarketing in de Achterhoek

By februari 22, 2010 juli 23rd, 2020 Nieuws

De woningcorporaties ProWonen, Sité Woondiensten, Woningstichting Bergh, Woningstichting Dinxperlo en Wonion hebben besloten een regionaal woonmarketingmodel te ontwikkelen met bijbehorende regionale woonwebsite. Een regionale benadering van de woningzoekenden biedt diverse voordelen, zoals service voor de klant, efficiencyvoordelen en kostenbesparing voor de corporaties, het generen van managementinformatie en het profileren van de woningaanbieders.

VVA-informatisering is door deze corporaties in de Achterhoek gevraagd de leverancier- en pakketselectie te begeleiden. Tijdens dit selectietraject wordt in samenwerking met de corporaties onderzocht welke systemen en leveranciers de woonruimteverdeling het beste kunnen ondersteunen.

Woonmarketing (of woonruimteverdeling, zoals het ‘vroeger’ werd genoemd) is één van de speerpunten van VVA-informatisering. Onze ruime kennis en ervaring op dit gebied maakt ons een veelgevraagde partner.

Delen op:

Delen op FacebookDelen op TwitterDelen op LinkedIn