WonenBreburg live met Klant Contact Center portaal

By mei 11, 2012 juli 23rd, 2020 Nieuws

VVA-informatisering heeft WonenBreburg begeleid bij de ontwikkeling van het KCC-portaal. Dit portaal biedt in één scherm alle klant- en pandinformatie uit verschillende systemen. Het portaal zal met name worden gebruikt door het nieuwe Klant Contact Center dat WonenBreburg aan het opzetten is.

Het KCC-portaal is ontwikkeld door Green Valley en maakt gebruik van een IBM integratielaag die door Imtech is geleverd. Het portaal biedt in één scherm alle informatie die een KCC medewerker nodig heeft. Het portaal ‘kijkt’ daarbij in verschillende onderliggende systemen en presenteert deze informatie overzichtelijk bij elkaar. WonenBreburg hoeft daardoor niet meer in de aparte systemen te zoeken naar de benodigde informatie.

Het portaal is inmiddels live gegaan en bevat gegevens uit Empire (DSA-Vision), VIM (Batavia Groep), Pharos (Cegeka) en INVU (Van Dinther). Alle koppelingen zijn gerealiseerd middels webservices en een ESB patroon.

Delen op:

Delen op FacebookDelen op TwitterDelen op LinkedIn